Dyrekcja hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu Gości.
§1
Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
§2
Niestawienie się Gościa w Hotelu do godziny 18:00 w dniu przyjazdu jest równoznaczne z anulacją rezerwacji i możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi (dla rezerwacji bez zadatku), jeżeli nie ustalono inaczej.
§3
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16:00, a kończy o 11:00.
§4
Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe okazując aktualny dokument tożsamości wraz z fotografią. W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości Hotel ma prawo odmówić zameldowania Gościa.
§5
Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§6
Za niewykorzystanie w całości zarezerwowanego pobytu pobieramy 50 % wartości usługi noclegowej.
§7
Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
§8
Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00.
§9
Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelu wyrządzając szkodę w mieniu hotelu lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników lub innych osób przebywających w pensjonacie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie pensjonatu.
§10
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi pracownikom hotelu natychmiastową reakcję.
Hotel ma obowiązek zapewnić:
a) warunki pełnego i nie skrępowanego wypoczynku gościa.
b) bezpiecznego pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu.
c) profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług.
d) wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie.
e) sprawną pod względem technicznym usługę, w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności.
§11
Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a) Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą.
b) Przechowanie bagażu; hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.
c) Przechowanie sprzętu sportowego.
d) Rzeczy wartościowe oraz pieniądze na życzenie gościa można
przechowywać w depozycie w recepcji.
§12
Hotel ponosi ograniczoną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 -849 kodeksu cywilnego , o ile strony nie postanowiły inaczej.
Gość powinien zawiadomić recepcję hotelu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
§13
Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien: Sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji. Gość ma obowiązek każdorazowo zamykania drzwi pomieszczeń mu udostępnionych , np. pokój , przechowalnia nart, siłownia, sauna.
§14
Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy, lub z winy odwiedzających go osób
§15
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek , żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia jak również zabronione jest palenie tytoniu i używanie ognia otwartego.
Wywołanie fałszywego alarmu przeciwpożarowego wiąże się z przybyciem STRAŻY POŻARNEJ i KARĄ PIENIĘŻNĄ.
§16
W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 23.00 do 7.00 dnia następnego.
§17
W obiekcie Toporów Premium nie akceptujemy zwierząt.
§18
W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia karty menu restauracji Stylowa lub innych informatorów opłata za naprawę wynosi 20 zł.
§19
STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
Zgodnie z ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1606) Hotel zobowiązany jest do 15 sierpnia 2024 r. wprowadzić Standardy Ochrony Małoletnich (SOM). Hotel jest zobowiązany do przestrzegania standardów ochrony dzieci i młodzieży, w szczególności poprzez weryfikację tożsamości małoletniego oraz ustalenie, w jakim jest on związku z dorosłym, z którym przebywa na terenie obiektu.(Ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich).
STANDARDY WPROWADZONE PRZEZ HOTEL TOPORÓW***
W związku z wymogami standardów SOM prosimy o zabranie w podróż do Hotelu Toporów*** dokumentów potwierdzających tożsamość dorosłego będącego opiekunem prawnym oraz małoletniego (dotyczy każdego małoletniego, czyli osoby która nie ukończyło 18 r.ż.), który podróżujące z Państwem. Jeśli podróżujecie Państwo z dzieckiem, którego nie jesteście rodzicami ani opiekunami prawnymi, prosimy o przygotowanie zgody rodziców na podróżowanie z dzieckiem.
DOKUMENTY WYMAGANE PODCZAS MELDUNKU
Aby przeprowadzić prawidłową weryfikację, podczas rejestracji w hotelu będziecie Państwo poproszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość dziecka lub innego dokumentu, który potwierdza, że Państwo macie prawo do opieki nad nim w danym momencie.
Oto kilka przykładowych dokumentów, które potwierdzą tożsamość małoletniego: dowód osobisty, legitymacja szkolna, aplikacja MObywatel, Internetowe Konto Pacjenta, orzeczenie sądu.
Jeżeli nie są Państwo rodzicami małoletniego, mile widziane będzie okazanie notarialnej zgody lub zgody od rodziców, zawierającej dane dziecka, adres jego zamieszkania, kontakt telefoniczny do rodziców, numer dokumentu tożsamości oraz PESEL osoby podróżującej z dzieckiem.
Pełna treść Standardów Ochrony Małoletnich znajduje się tutaj.
Otrzymuj najnowsze oferty i bądź na bieżąco!