Book online

Regulamin bezpieczeństwa Hotelu COVID19

Book online

Regulamin bezpieczeństwa Hotelu COVID19

Book online

Lot of attractions in winter and summer

Book online

Regulamin bezpieczeństwa Hotelu COVID19

Book online

Lot of attractions in winter and summer

Book online
arrival 02 Jun' 23
departure 03 Jun' 23
See another building
Toporów Premium
  1. Home
  2. Toporów Style
  3. Hotel
  4. Regulamin bezpieczeństwa Hotelu COVID19

Regulamin bezpieczeństwa hotelu COVID19

 

Zasady bezpieczeństwa w związku z pandemią COVID-19

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną wprowadziliśmy szereg działań mających na celu zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa gościom oraz personelowi naszego hotelu.

Wdrożone środki prewencyjne zostały opracowane zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz wytycznych dla funkcjonowania obiektów hotelarskich opracowanych przez Ministerstwo Rozwoju w dn. 28.04.2020 r.

ZASADY OGÓLNE

  • Na terenie hotelu mogą przebywać tylko osoby w nim zakwaterowane, pracownicy oraz dostawcy.
  • Liczba gości mogących jednocześnie przebywać w poszczególnych miejscach w hotelu jest ograniczona stosownie do powierzchni tych pomieszczeń, z zastosowaniem 2-metrowego dystansu między osobami.
  • Na terenie hotelu znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk wraz z instrukcją wykonania skutecznej dezynfekcji – m.in. przy wejściu do hotelu, w recepcji, przy wejściu do windy, przy wejściu do restauracji, w ogólnodostępnych toaletach.
  • Na bieżąco są dezynfekowane ogólnodostępne toalety, windy, klamki, poręcze, uchwyty  oraz inne przyciski i często dotykane powierzchnie.
  • Zalecamy noszenie maseczek ochronnych w częściach ogólnodostępnych.
  • Wszystkim naszym pracownikom zapewniamy wszelkie niezbędne środki ochrony osobistej takie jak maseczki, przyłbice oraz rękawiczki.
  • Nie przyjmujemy gości  w celu odbycia kwarantanny.
  • Część usług hotelu zostało zawieszonych lub ograniczonych (m.in. basen, siłownia, sauna, grota solna, sale zabaw dla dzieci, sprzątanie pokoi podczas pobytu ), a wyposażenie pokoi zostało częściowo ograniczone.

RECEPCJA

  • Na ladzie recepcyjnej zamontowana jest szklana osłona jako bariera ochronna między pracownikiem recepcji a obsługiwanym gościem.
  • Pracownicy recepcji obsługują gości w rękawiczkach jednorazowych oraz maseczkach lub przyłbicach, które wymieniane są regularnie.
  • Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 gość.
  • Należy przestrzegać wymaganego dystansu przestrzennego między osobami - minimum 2 metry oraz ograniczać do minimum czasu przebywania na recepcji.
  • Zachęcamy do płatności bezgotówkowych.
  • Klawiatury terminali są odkażane po każdym użyciu.
  • Blat lady recepcyjnej dezynfekowany jest po każdym gościu przy użyciu certyfikowanych środków chemicznych.
  • Długopisy używane przez gości są po każdej czynności dezynfekowane.
  • Istnieje możliwość wysłania faktury VAT drogą mailową.

 

POKOJE HOTELOWE

  • Po każdym Gościu pokój jest gruntownie dezynfekowany poprzez ozonowanie oraz  sprzątanie wysoką temperaturą pary wodnej. Po każdym pobycie pokoje są także odpowiednio wietrzone.
  • Hotelowa pościel i ręczniki są prane w temperaturze co najmniej 60 stopni Celsjusza przy użyciu profesjonalnych środków piorących.
  • Wszystkie powierzchnie (takie jak blaty, krany, toaleta, biurko, klamki, włączniki, pilot do telewizora) są dezynfekowane profesjonalnymi środkami odkażającymi.
  • Zgodnie z wytycznymi GIS do odwołania obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.

 

SALA BUFETOWA

  • Przed wejściem do sali bufetowej należy zdezynfekować ręce w miejscu do tego wyznaczonym.
  • Noszenie osłon ust i nosa  w przypadku gości korzystających z bufetu jest wymagane.
  • Noszenie osłon ust i nosa oraz rękawiczek w przypadku gości lokalu gastronomicznego zajmujących miejsca siedzące i w trakcie konsumpcji nie jest wymagane.
  • Osoby nie przestrzegające powyższych zasad zostaną poproszone o opuszczenie sali.

RESTAURACJA STYLOWA

  • Goście w restauracji obsługiwani są z zachowaniem reżimu sanitarnego.
  • Stoły dezynfekowane są po każdym gościu. Po zakończonej dezynfekcji stolik zostaje oznaczony napisem: „zdezynfekowano”.
  • Między blatami zachowana jest zalecana bezpieczna odległość min. 2m.
  • Przed wejściem do restauracji należy zdezynfekować ręce w miejscu do tego wyznaczonym.
  • Noszenie osłon ust i nosa oraz rękawiczek w przypadku gości lokalu gastronomicznego zajmujących miejsca siedzące i w trakcie konsumpcji nie jest wymagane.
  • Obsługa restauracji nosi maseczki lub przyłbice oraz rękawiczki lub każdorazowo dezynfekuje ręce po wykonanej usłudze.

 

Pełna treść zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego dla obiektów hotelarskich oraz gastronomicznych dostępna jest w recepcji.

W związku z dynamicznymi zmianami w zaleceniach i przepisach dokładamy wszelkich starań, aby na bieżąco aktualizować obowiązującą politykę bezpieczeństwa w naszym hotelu.

Życzymy udanego i bezpiecznego pobytu!
 

 

See another building
Toporów Premium
Subscribe our newsletter
Receive the latest offers and be up to date!

In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory . Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes(including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by Firma handlowo-Usługowa TOPORÓW Helena Topór, Jana Pawła II 2013, 34-425, Biały Dunajec . You can change cookie settings in the settings.

Manage privacy settings
Cookies necessary for the operation of the website

Cookies necessary for the operation of the services available on the website, enabling the viewing of offers, making reservations, supporting security mechanisms, among others: authentication of users and detection of abuse.

Analytical cookies

Cookies allow the collection of information about the user's use of the website to optimize its functioning and to adapt to the user's expectations.

Marketing cookies

Cookies allow the display of marketing content tailored to user's preferences, and the sending of notifications about marketing offers corresponding to their interests, including product information as well as information about services provided by the website administrator and third parties.

Your preferences have not yet been saved